logo Eina
Nou horari de l'EINA: de dilluns a divendres de 8 a 19 hores
punta telefon
numero de telefono
imatge menu
V del vendrellNoticies
final imatge menu

EL SEFED DE L'EINA DEL VENDRELL NO S'ATURA

imatgeNoticia

El Sefed de L'Eina del Vendrell no s'atura

Avui, al migdia, ha tingut lloc la cloenda de la setena edició del Sefed, curs de simulació d'empresa, que s'ha celebrat entre el 19 de juny i el 18 de desembre del 2009 i que ha estat completat per 24 persones, les quals han rebut formació d'administratiu/va polivalent. Ara, des de L'Eina es fa un seguiment dels alumnes per a la seva inserció laboral i es gestionen pràctiques a diferents empreses. L'acte ha estat presidit pel regidor de Promoció Econòmica, Joan M. Diu, el director de l'Oficina de Treball del Vendrell, Lluís Crespo, i el director-gerent de la Fundació Inform, Miquel Muç Vall.

Sefed és un programa de formació ocupacional, gestionat des de l'any 1987 per la Fundació Inform, que està adreçat a persones en atur a partir dels 16 anys i que està subvencionat pel Servei d'Ocupació de Catalunya i el Fons Social Europeu. Té com a objectiu dotar de les habilitats necessàries als alumnes per desenvolupar, correctament i d'una manera àgil, les tasques de gestió i administració d'una empresa.

Al programa Sefed es reprodueixen situacions reals mitjançant la simulació d'empreses com a metodologia d'aprenentatge. Per aconseguir-ho, al Vendrell s'ha creat l'empresa simulada TERRISSAL SLS, on es reprodueixen els circuits, les relacions i el moviment de documents, com si fos una empresa real. També hi ha la possibilitat de realitzar pràctiques en empreses reals, d'intercanvis a l'estranger i de participar en fires internacionals.

Des de l'any 2006, al programa Sefed del Vendrell ja s'hi han format 250 persones.

Avui mateix s'ha iniciat la vuitena edició del Sefed del Vendrell que finalitzarà el proper mes de juny.

Més informació: L'Eina, tel. 900 33 88 33.




LE fons gris
 www.leina.org © 2012, All rights reserved.       Avis legal i privacitat | Accessibilitat |  Qui som | Contacta amb nosaltres | Mapa Web